środa, 27 czerwca 2012

Candy

Nareszcie wzięłam się w garść i organizuje Candy :) Długo to trwało, ale udało się i ogłaszam moje pierwsze Candy :) 


Zasady:


  • pozostaw komentarz pod postem wyrażający chęć udziału w zabawie, osoby nie posiadające bloga proszę o podanie adresu e-mail,
  • zabawa przeznaczona jest dla osób posiadających, jak i niemających bloga, czyli krótko mówiąc - dla wszystkich (jedynym warunkiem jest to że nie wysyłam cukierków za granicę), 
  • proszę zamieść informację o moim Candy na swoim blogu (banerek do ściągnięcia znajdziesz w tym poście oraz na moim pasku bocznym),
  • jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę częściej tu wpadać możesz zostać moim obserwatorem, będzie mi bardzo miło, choć nie jest to warunek uczestnictwa w zabawie,
  • zabawa trwa do 27 lipca 2012 roku do północy, losowanie i wyniki już następnego dnia.



Ok zasady były, teraz cukierki :D Z racji, że to moje pierwsze Candy przygotowałam dla Was:
- 50 serwetek z różnymi motywami (świąteczne, kwiatowe, dziecięce itp)
- 2 gazetki Kramik z robótkami
- kanwa ok. 40cm x 40cm
- 4 muliny w kolorach jak na zdjęciu.




Mam nadzieję, że komuś przypadną do gustu moje cukierki, może coś jeszcze dołożę jak będzie dużo chętnych. 
Serdecznie zapraszam i pozdrawiam cieplutko :)

1 komentarz:

  1. Śliczne serwetki więc staję w kolejce :)
    Pozdrawiam
    bietka04@wp.pl

    OdpowiedzUsuń